POZOR! TOTO JE STARÁ VERZE WEBU

PŘEJDĚTE NA NÁŠ NOVÝ WEB

 ZDE

Objednávka - jak postupovat

Čistou a suchou obuv vložte do krabice.
Přiložte objednávkový formulář či průvodní dopis a zašlete na naši kontaktní adresu.
 
 
 

DO OBJEDNÁVKY NEZAPOMEŇTE UVÉST :

Nezbytnou součástí obuvi by měla být také kvalitní vložka. Při výměně podešví je dobré nechat si do obuvi vpravit i nové, kvalitní vložky. Typ vložek si můžete vybrat ZDE. V případě, že o vložky nemáte zájem, ve Vaší objednávce nás informujte, že vložky nechcete.

 

Záruční doba

Na naše služby poskytujeme garanci dle obchodního zákoníku.

U oprav podešví poskytujeme prodlouženou záruku - na 10 měsíců !

                     

 

Způsob dopravy a platby

Opravená obuv Vám bude zaslána dopravní službou PPL  na dobírku. Obuv lze vyzvednout i osobně.

 

Ochrana osobních údajů

V.I.K. - servis trekové obuvi se zavazuje neposkytovat Vaše údaje třetí straně. Respektujeme soukromé informace. Abychom Vám mohli nabídnout kvalitní servis a služby, tak musíme znát Vaše osobní údaje, potřebné zejména pro zasílání zakázek. Vaše osobní data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi Vámi a námi ( mimo potřebných údajů, které vyžaduje dopravce u dopravy zásilek, apod. ). Uskutečněním objednávky souhlasíte s používáním informací o Vás a Vašich zakázkách v naší databázi.

 

Reklamace

U reklamací postupujeme dle platné legislativy. Nemáte-li možnost osobní návštěvy, doporučujeme v první fázi, aby jste nám zaslali fotografii reklamované obuvi s viditelnou částí, které se reklamace týká.

 

    

_________________________

V.I.K. - servis trekové obuvi

          K Pasekám  593
            760 01   ZLÍN

viktrekovaobuv@gmail.com

    mob.: +420 774 261 219

 

PROVOZNÍ

   DOBA

  pondělí - pátek

9.00 - 18.00 hod.

        sobota

9.00 - 12.00 hod.

 

 
           OPRAVUJEME

------------------------------------------

         

------------------------------------------

     také i jiné značky Vám 

              OPRAVÍME