POZOR! TOTO JE STARÁ VERZE WEBU
PŘEJDĚTE NA NÁŠ NOVÝ WEB
ZDE
Objednávka - jak postupovat
DO OBJEDNÁVKY NEZAPOMEŇTE UVÉST :
Nezbytnou součástí obuvi by měla být také kvalitní vložka. Při výměně podešví je dobré nechat si do obuvi vpravit i nové, kvalitní vložky. Typ vložek si můžete vybrat ZDE. V případě, že o vložky nemáte zájem, ve Vaší objednávce nás informujte, že vložky nechcete.
Záruční doba
Na naše služby poskytujeme garanci dle obchodního zákoníku.
U oprav podešví poskytujeme prodlouženou záruku - na 10 měsíců !
Způsob dopravy a platby
Ochrana osobních údajů
V.I.K. - servis trekové obuvi se zavazuje neposkytovat Vaše údaje třetí straně. Respektujeme soukromé informace. Abychom Vám mohli nabídnout kvalitní servis a služby, tak musíme znát Vaše osobní údaje, potřebné zejména pro zasílání zakázek. Vaše osobní data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi Vámi a námi ( mimo potřebných údajů, které vyžaduje dopravce u dopravy zásilek, apod. ). Uskutečněním objednávky souhlasíte s používáním informací o Vás a Vašich zakázkách v naší databázi.
Reklamace
_________________________
V.I.K. - servis trekové obuvi
K Pasekám 593
760 01 ZLÍN
mob.: +420 774 261 219
PROVOZNÍ DOBA |
pondělí - pátek 9.00 - 18.00 hod. sobota 9.00 - 12.00 hod. |
OPRAVUJEME
------------------------------------------
------------------------------------------
|
|
![]() |
také i jiné značky Vám
OPRAVÍME